First Energy is dé oplossing voor iedereen die een snelle energieboost nodig heeft. Of je nu knalt in de sportschool, scherp moet blijven op werk of een lange rit voor de boeg hebt. First helpt je om gefocust en energiek te blijven. Maar hoe zorg je ervoor dat deze game changer online de aandacht krijgt die het verdient én de juiste doelgroep bereikt? Dat is waar wij in beeld kwamen.
Sinds het begin zijn we nauw betrokken bij First Energy en dat is inmiddels alweer zo'n 6 jaar. We begonnen met het creëren van krachtige campagnebeelden en dynamische event content met influencers, waarbij we de energie en drive van het merk visueel tot leven brachten.
Na een jarenlange samenwerking op content gebied veranderde onze rol een aantal maanden geleden. Naast creatie namen we ook het beheer van de social media kanalen van First Energy en de e-mailmarketing op ons. We zorgen voor een sterke en consistente online aanwezigheid, waarmee we de community actief betrekken en laten groeien.
Daarnaast organiseren we complete fotoshoots: van locatie en modellen tot styling en productie. Alles om de energie van First Energy op de juiste manier te vangen en het merk nog sterker en herkenbaarder te maken.
Voor First Energy Gum verzorgen we een complete e-mailmarketingstrategie die bijdraagt aan zowel merkbetrokkenheid als natuurlijk conversies. Elke week creëren we minimaal één e-mail, waarbij we een sterke balans vinden tussen informatieve en commerciële content. We houden de doelgroep betrokken met nieuws over het product, gebruikstips en exclusieve aanbiedingen. Hierbij maken we ook steeds terugkoppelingen naar trends en blogs die op de website staan.
We werken in Klaviyo, een handig e-mailmarketingplatform waarmee we niet alleen handmatige campagnes versturen, maar ook geautomatiseerde flows opzetten. Zo bereiken we de juiste mensen op het juiste moment. Denk aan een speciale e-mail voor klanten die in de afgelopen 180 dagen geen aankoop hebben gedaan of gerichte campagnes op basis van eerdere aankopen en interacties. Daarnaast maken we veel gebruik van A/B testen. Zo worden we elke mail een stukje slimmer en kunnen we dit weer toepassen in de volgende campagnes.
Door deze strategische aanpak zorgen we ervoor dat First Energy Gum top-of-mind blijft bij de doelgroep, sturen we op herhaalaankopen en bouwen we aan een loyale community van energieke gebruikers. Voor elke soort mail hanteren we een doelomzet.
Door het creëren van pakkende beelden en de inzet van UGC content, laten we niet alleen zien wat First Energy Gum is, maar vooral hoe en wanneer je het gebruikt. Actieve, energieke en no-nonsense content die resoneert met de doelgroep.
We hebben Instagram en Facebook omgetoverd tot energieke hotspots waar volgers niet alleen leren over het product, maar ook écht geënthousiasmeerd worden. Door slimme targeting in combinatie met een strategische contentplanning en uitvoering, zorgen we ervoor dat First Energy Gum de juiste mensen bereikt.
Met onze inzet hebben we niet alleen het bereik en de betrokkenheid op social media vergroot, maar ook meer mensen laten kennismaken met First Energy Gum. Het resultaat? Meer zichtbaarheid, meer conversie en vooral: meer mensen die nu weten hoe snel en effectief First werkt.
Energieboost nodig? First Energy Gum. 🔥
Social boost nodig? Wij regelen het. 😉