Voor Daelmans, hét merk achter de wereldberoemde stroopwafels, verzorgden we een smaakvolle en strategisch doordachte contentshoot. Het doel? De rijke geschiedenis en onweerstaanbare smaakbeleving van de stroopwafels vertalen naar krachtige visuele content die zowel ambacht als moderniteit uitstraalt. En dit alles om de nieuwe Nederlandse site en socials van nieuwe content te voorzien!
Daelmans benaderde ons met de vraag of wij een grote campagneshoot konden verzorgen. Niet alleen omdat zij graag nieuw beeld voor hun bestaande kanalen wilden hebben, maar ook omdat de nieuwe Nederlandse website live ging. Daar was natuurlijk mooi, nieuw beeld voor nodig!
Waar we dagelijks aanvragen krijgen voor shoots wisten we direct dat we voor Daelmans flink moesten uitpakken. De shotlist was door Daelmans voor het grootste gedeelte uitgewerkt en loog er niet om; meerdere shootdagen, diverse locaties, een hoop modellen én vooral: heel veel verschillende stroopwafels.
Uiteraard ontzorgden we Daelmans volledig; van het projectmanagement tot het kiezen van de locaties en de modellen. In totaal werkten er zo'n 20 mensen mee aan deze productie en maakten we er gezamenlijk een succes van.
We creëerden op meerdere locaties verdeeld over 4 dagen veel nieuw beeldmateriaal voor Daelmans. Dit beeldmateriaal coverde alles dat Daelmans de komende tijd nodig had om hun marketing kanalen te voorzien van nieuw, verfrissend beeld. Denk hierbij aan hun websites, social media kanalen, maar eventueel ook voor printwerk.
Zo legden we een borrelsituatie vast, een Netflix-avondje, maar een ook een gezellige picknick met het gezin of een student die op het station staat te wachten terwijl ze van haar favoriete snack geniet.