CASE: HOPPENBROUWERS

Fotografie voor Hoppenbrouwers thuis

 

Wist je dat Hoppenbrouwers Techniek naast al hun zakelijke activiteiten ook over de ambitie beschikte om een landelijke speler in de installatietechniek te worden voor consumenten?

Om deze relatief nieuwe bedrijfstak van Hoppenbrouwers Techniek vorm te geven mochten aan de slag om beeld te maken tijdens een grote videoproductie. De combinatie van een videocampagne schieten en tegelijkertijd fotografie verzorgen is iets dat steeds vaker voorkomt. Efficiënt, zowel qua tijd als qua kosten, en je zorgt ervoor dat de video matcht met de fotografie op deze dag omdat de scenario’s vaak 1 op 1 overeenkomen.

Gezin voor hun huis.

Een kleine impressie

Gezin voor hun huis voor de consumenten campagne van Hoppenbrouwers. Tijdens het elektrisch laden van hun auto.
Gezin op de bank in huis voor de consumenten campagne van Hoppenbrouwers.

Wat wilden we realiseren?

 

Als je een nieuwe bedrijfstak lanceert wil je daar natuurlijk geschikt beeld voor hebben. Denk hierbij aan je website, mailings, maar ook je social media kanalen. Uiteraard is het belangrijk om niet zomaar wat vast te leggen, maar om met een doordacht concept aan de gang te gaan.

Voor deze opdracht koppelde Hoppenbrouwers Techniek ons aan Meraki en aan Today’s Milk. Zij verzorgden de videoproductie en wij schoten tijdens deze draaidag diverse campagnebeelden.

Deze beelden worden nu op meerdere plekken gebruikt en daar zijn, ook wij, erg blij mee!

Hoppenbrouwers Thuis consumentenplatform

Uiting in de praktijk

Website van Hoppenbrouwers op een laptop.

Tevreden klanten aan het woord

 

Jordi Sloots

Gratis adviesgesprek voor jouw bedrijf?

Ben jij benieuwd hoe jouw bedrijf er online voor staat en wil je daar eens over sparren met onze specialisten?

We doen graag eens een (digitale) bak koffie met je!

Laat hieronder je gegevens achter en we zullen contact met je opnemen voor verdere details.

12 + 13 =